
Ulvenhout,
Koninklijke ERU, bekend van Goudkuipje smeerkaas, bestaat dit jaar 200 jaar. Om het merk extra kracht bij te zetten, werkt het bedrijf samen met TALK ABOUT.
Aan het roer met communicatie
Het bedrijf heeft TALK ABOUT gekozen om onder andere PR-activiteiten rondom dit jubileum te verzorgen. Het bureau gaat zich onder meer richten op de mediastrategie en jubileumcommunicatie voor medewerkers en relaties. TALK ABOUT is als eerste aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een jubileummagazine.
Marketing uitbreiding van portfolio
Met Koninklijke ERU breidt TALK ABOUT haar portfolio uit als PR-bureau voor (internationale) merken als Villeroy & Boch, Bredemeijer, Lot Hypotheken, SKIL, St. Paul, Harol en Jaga. Natasja Gregorowitsch, medeoprichter van TALK ABOUT: “Wij zijn sterk in mediarelaties, influencer marketing én contentcreatie. Door deze mix zijn we een perfecte partner voor Koninklijke ERU om dit oer-Hollandse merk te behouden voor de toekomst.”